A járványhelyzet alakulására való tekintettel az a döntés született, hogy ismételten felállítjuk a tavasszal már kipróbált és bevált telefonközpontot. A két telefonszámon a Szociális Szolgáltató és Információs Központ munkatársai várják azoknak a körmendi lakosoknak a hívását, akik karanténba kerültek, vagy időskorúak és nem tudják megoldani a napi szintű ellátásukat. Amennyiben igénylik, kollégáink elintézik helyettük a bevásárlást, a gyógyszereik kiváltását, a meleg ételük házhoz szállítását, vagy egyéb ügyeik intézését.

A szolgáltatást igénybe vevők minden nap reggel 6:00 és este 18:00 óra között adhatják le az igényeiket a 0630/9554893-as, vagy a 0630/9554828-as telefonszámok egyikén.

Kérem Önöket, hogy vigyázzanak magukra és embertársaikra!

Forduljanak hozzánk bizalommal, segítünk!